2016. március 4., péntek

DAX

Jó régen írtam már a DAX-ról, pedig kereskedem vele rendszeresen. Ezek voltak az elmúlt idő főbb eseményei:

  • Volt sok TS60-am, aminek a kiütési ára 10000, ezért a háromnegyedétől megszabadultam bukóban, amikor megindult felfelé, és rájöttem, hogy a 02.24-es 9126 érték az egy darabig az alj volt (02.25 és 29-én nyitottam őket). A számolási módszerem miatt ez eléggé lerombolta a DAX százalékomat.
  • Nyitottam longokat 03.01-től, TL66-ot és EBDAXOETL01-et. A TL66 lejárata 03.18, nem tudom, ez mit jelent, kényszerű elszámolást, vagy netán lesz hosszabbítás. Inkább vettem az open ended TL01-ből is.
  • Marhára figyeltem ma az árfolyamot, mert nagyon úgy mozgott már tegnap is, mint ami felszúrni készül. Egyre kisebb csúcsokkal és aljakkal sávozott, háromszögnek gondoltam. És tényleg, ma délután felszaladt 9899-ig. Ott a legtöbb long certit dobtam. A felszúrás után viszont nagyon gyorsan esni kezdett, és amit nem tudtam eladni a csúcson (sávosan próbáltam kiszállni, de nem volt rá lehetőség), azt már alig nyerőben dobtam. 25,53%-ot kaszáltam ezeken a longokon.
  • Most a maradék short certimet őrzöm, hátha megvolt már a tető, és megindulunk lefelé. Ha mégis kiütik, a bukóm már fedezte a mai longok eladása.
DAX napos charton az RSI szerint bearish. A jövő héten (vagy utána) illene 50 alá kerülnie újból, és utána 34 alá is benézhetne, a fenntartható bear sávba.

A csatornák h1-en nem egyértelműek, még mehet felfelé, mert nem törte a 02.24-én indult hullám az ideiglenes csatornát. A w3 az még nem biztos, hogy ott van, ahol írtam, lehet feljebb is, majd kiderül. Nagyon szépen a sávban maradt az árfolyam. RSI szerint még bull van.

m15-ön RSI szintén bull.

Alapvetően a napos charton látszik, mit gondolok a DAX-ról: bear a lelkem, a 02.11 óta tartó emelkedés az csak egy korrekció, egy zigzag, aminek lassan itt a vége. Vásárolni most nem fogok, majd ha kapok megerősítést a shortra (vagy a long verzióra, mert pl. Robi oda várja), akkor fogok csak venni.

D1:

h1:

m15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése