2016. március 8., kedd

OTP

Ma vettem reggel TL18-at 1798-ért, a TL19-hez nem voltam elég bátor. A vételt mindenesetre nem bántam meg:

  • Napos charton RSI ma újra a fenntartható bull zónába lépett;
  • Óráson súrolja a 83-at, a vételi klimaxot, Csányi megőrjítette az embereket. És a sávok alapján (kék) még mindig a harmadik hullám fut, (iii) of [iii], a legintenzívebb szakasz. Van még benne erő.
  • m15-ön a bull sávok között mozog RSI, eszébe sincs letörni.
Ezeken felül m5-ön még megnéztem, hol a legnagyobb a forgalom a gyufaszálas impulzusnál. A 9:30-as gyertya közepére tükröztem az aktuális impulzust (kékkel az m5-ön), ez alapján 6620-ra jött ki ennek az impulzusnak a teteje. A mai maximum 6615 volt, nem rossz.

Megjósolhatatlan, meddig megy fel, ez most egy harmadik, ami nyúlik. Ha az ideiglenes Elliott-i trendcsatornából letörik, akkor még mindig csak a w(iv)-et csinálja, utána megy fel tovább, hogy a w[iii]-at befejezze. Legalábbis én így gondolom.

Ha a mostani felmenetelt korrekciózza, akkor a TL19-ből veszek a meglévő certik mellé. Aztán majd együtt kaszinózuk el a nyerőt Sanyi barátommal Monacóban.

Napos:

h1:

m15:

m5:


1 megjegyzés:

  1. Ezt ma lezártam. 1982-n adtam el, 9,6%-ot kerestem vele. Nagyon belassult, szerintem jönni fog egy korrekció hamarosan, mielőtt tovább menne.

    VálaszTörlés