2016. március 4., péntek

OTP

November közepén kezdtem el shortolni TS01-gyel, és egészen máig, a kiütésig tartottam. Kitartásból jelesre vizsgáztam, kereskedésből kevésbé jól. -73,11% nem tudom, milyen jegynek számít, az oktatási rendszerünk valószínűleg nincs felkészülve egy ilyen eredmény értékelésére. Még az a szerencse, hogy csak százalékban buktam sokat, értékben nem.

Nagyon érthetetlenül mozog az OTP, nehéz számozni. Majd egy év múlva visszanézve talán érthető lesz. De azért ma ránéztem alaposan, mert ugyan a nagy kép az nem tiszta, de amit az utóbbi időben csinál, különösen 02.24 óta, az eléggé bullish. Hülye vagyok, hogy nem néztem meg előbb, már régen long certikben kellene csücsülnöm. De nagyon erősen hittem az esésben.

6100 körül kellett volna vennem a rendszerem szerint:

  • m15-ön volt két bullis RSI sávváltás, és ennél az árnál lépte át újra RSI az 50-et felfelé.
  • Előtte volt már egy korrekció - (ii)-nek számoztam m15-ön -, és egy betöltetlen rést is hagyott maga mögött. Mi kell még.
Óráson berajzoltam a csatornákat. Ma lépett ki a Kennedy csatornából, ami azt jelenti, hogy nem egy korrekció fut, hanem impulzus, és annak is a harmadik hulláma.

Ha RSI visszajön a bull ellenállás sávjába, és utána újra 50 fölé kerül, akkor talán érdemes belevenni. Hétfőn kiderül.

Órás:

15 perces:

8 megjegyzés:

  1. Amikor mindenki felfele várja és longban ül... akkor jöhet a baj.
    Szerintem egy HSZ-ből tört ki és már célárnál is van (nem kereskedtem le).
    Szerintem egy idióta számozhatatlan B ment fel és onnan jöhet a C le:
    http://keptarhely.eu/images/2016/03/07/v00/20160307v00jqchs2.png

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, benne van ez a B. Kegyetlenül zavaros a helyzet, most csak óvatosan, a pályán kívülről figyelem, mi lesz. Jó a rajzod.

      Törlés
    2. Esetleg nézz rá hetes/havi képre. Emelkedő csati tetejénél van 6400-nál. Szerintem kell egy lefele a C-nek hogy másodjára azt áttörje felfele és mehet még magasabbra.

      Törlés
  2. AZt hiszem a tegnap bejelentett Csányi bevásárlás az bullosabbá tette a dolgot. Reggel vettem long certit, szerintem jó lesz pár nap múlva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, előző verzióm storno. Befennfentes kereskedelem :)
      Bull bizony, 6800 majd 7500-as target

      Törlés
    2. Nem bennfentes, hanem a jelentési kötelezettség miatt gyors vásárlás, leszarva azt, hogy ezzel felhajtja az árat. Vásárolhat, és miért ne vásárolhatna, ha tudja a tutit. Érdemes követni :)

      Törlés
    3. Ott a smile a bennfentes után :) vicceltem. Persze hogy nem az, de nagyon erős árfelhajtó hatása van.
      Sokan elfelejtik, hogy azért vett OTP-t mert nem 6 vagy 12 hónapig akarja tartani és nem fogja eladni ha 6000 alá megy. Osztalékra hajt nagyon hosszú távon.
      Amúgy szerintem 7 és 9000 között sokan beragadtak, ott lesz majd egy kis eladás. Egyik kollégámnak 8000 felettről van, már ezer éve, kiülte a 2800-as aljat is.
      Grat a longhoz! Az én rendszerem nem enged most vásárolni. Partvonalról figyelem.

      Törlés
    4. 8000-ről kiülni egy 2800-at, abban benne lehet akár egy válás is, remélem, a kollégád megúszta ép idegekkel.

      Az komoly lelkierő, ha követed a rendszeredet, talán ez a legnehezebb.

      Törlés