2016. március 22., kedd

OTP

Minden a tervnek megfelelően halad, az egyetlen kivétel talán az OTP. Kicsit gyorsabb (b)-re számítottam, bár nincs mit csodálkozni a korrekció sebességén, ha a w[4]-re visszanézek. Lassú ez, valakik nagyon azt akarják, hogy egy sávban mozogjon.

Tegnap kora délután vettem TS08-at 829-ért, OTP 6810 körül volt, és kaptam szignált. Stop 623, ha jól számoltam, az 7000-es árfolyamot jelent.

Most még mindig a [iv]/(b) hullámban vagyunk, ami vagy egy triangle, vagy egy hármasokból összerakott szerkezet, nem látom. Az m5-ön bejelöltem a végét egy kérdőjellel, de szinte kizárt, hogy ott legyen, mert ami utána indult, az nem impulzus. Lesz még egy fel, ami:

  • ha triangle fut, akkor hármas lesz, és vagy meghaladja a 6870-et, vagy elmarad tőle, mert az utolsó hullám nem szokott illeszkedni a trendvonalra;
  • ha egy összetett hullám fut, aminek a második része flat (a d-vel jelölt hullám ekkor (x), bár a c az nagyon hármas), akkor egy impulzus lesz felfelé.
De előbb-utóbb le kell törnie. A tervezett kiszállóm 1000, 6700 alatt majd eldöntöm, pontosan hol. RR = 0,8.

h1:

m5:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése