2016. március 18., péntek

Richter

Tegnap vettem még a TL06-ból 1095-ért (Richter 5293), volt egy szignál. Ma eladtam a felét ennek a vételnek 1221-en, kb. 5435-ön volt ekkor a papír. Már délelőtt beraktam az eladást, csak hogy megnyugtassam magamat, és hogy a CECE őrületből ki ne maradjak. A háromnegyede még megvan a certiknek. Ezen most 10,87%-ot fogtam, RR = 0,78.

Az m5-ös chartra beraktam egy tükrözést. 9:25 körül megindult az árfolyam felfelé 5280-ról egyre nagyobb forgalommal, 5365 körül volt a forgalomcsúcs. Annak a gyertyának a közepéhez tettem a szimmetriapontot, aminél a maximális forgalom volt felfelé. 5365 - 5280 = 85, 5365 + 85 = 5450. Hát pont itt volt a mai csúcs. Amennyit ment fel gyorsulva, annyit ment tovább lassulva. Imádom. Persze nem centiztem ki ennyire az eladást, 5435-re lőttem be a dolgot, be is jött.

Azt terveztem, hogy megvárom a w1 csúcsát, ott eladom az összes certit, aztán megvárom a korrekciót, és szignál után a w3-at lovagolom meg. Hát ez most nem biztos, hogy összejön, mert lehet, hogy ma volt meg a w1:

  • Óráson látszik, hogy a w[iii] és a w[v] ugyanott vannak, 5450 mindkettő.
  • m15-ön és m5-ön látszik a  w[v] számozása. Nagyon aránytalan a kettes és a négyes, viszont ha nem így értelmezem a hullámokat, akkor csakis 1212 lehet, ami viszont olyan megnyúlást jelentene, amiben nem hiszek, elvégre egy ötödikben vagyunk, az szolidabb kellene legyen.
  • D1-en és h1-en RSI a w[iii]-nál magasabb, mint a w[v]-nél, ez azt jelzi, hogy megvolt a csúcs. Bár a tökéletes az lenne, ha magasabb árfolyamhoz tartozna alacsonyabb indikátortető, de itt egyformák.
Bull van, az nem kétséges. Hétfőn majd elválik, hogy korrigál, és a w2-ben vagyunk, vagy nyúlik, és akkor megyünk új lokális csúcsra. Az ATH az mindenképpen benne van egy-két hónapon belül, de addig még ki be akarok ugrálni párszor, mert certivel megéri, illetve nem szeretek hónapokat ülni valamiben, mindig jöhet egy váratlan esemény, ami borítja a terveket.

RSI óráson szerda óta csak a két senki földje között mozog. 15 percesen még bull, ha ismét felmegy a fenntartható sávba, akkor még mindig nem korrigál.

D1:

h1:

m15:

m5:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése