2016. március 10., csütörtök

DAX

Dolgoznom kellett Draghi bejelentésekor, pont az eufória végére értem vissza a gépem elé. A maradék TS60-at 864-en dobtam, azt hittem, mindjárt kiütik a certit, és gondoltam egy kicsit spórolok. Kb. a legrosszabbkor adtam, pont úgy, ahogy az EBDAXOETL01-t megvettem. Pánikoltam, na.

Kettő után aztán beszakadt. A TS59-ek már szép pluszban vannak, most még azt kell kitalálnom, meddig tarthatom őket.

Naposon a kék számozás nem dőlt meg, és nem is hiszem, hogy az árfolyam mostanában közel kerül a 10000-hez. A kérdés inkább csak az, hogy meddig megy le: ötödik hullámkánt 8-9000 közé, vagy egy [C]-ként sokkal erőteljesebbet esik.

RSI a bearish ellenállás tetejéről lefordult.

Óráson RSI felment a fenntartható bull zónába, majd leesett egészen a senki földjéig. Holnap akár mehet is a bear-be, bár lehet, hogy egy kicsit korrekciózgat.

15 és 5 percesen  RSI az eufóriáig jutott, utána viszont mindkét TF-en szépen lement a fenntartható bear-be. Az összkép nagyon bearish.

h1-en és m15-ön beszámoztam, mit gondolok:

  • Az idei aljról indult hullám egy zigzag volt, aminek ma lett vége.
  • Impulzus nem lehet, mert ma a w(1) alá esett (az 9579 volt).
  • A sávokra berajzoltam, mikor melyik tört. Szokás szerint időrendben a színek: a fehér a Kennedy, a sárga az ideiglenes, a kék a végleges Elliott-i trendcsatorna. Az árfolyam mindegyiket törte, vége ennek a szerkezetnek.
Ismét csak a tanulság: bejelentés előtt nem jó poziban lenni (vagy mindkét irányba legyen, és az egyiket gyorsan zárni), és legfőképpen venni tilos. 

D1:

h1:

m15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése