2016. március 8., kedd

DAX

Nem bírtam megállni, hogy ne shortoljam, olyat esett reggel. TS59-et vettem 3420-ért szinte nyitóban, aztán délután még egy pakkot 3315-ért. Mindkétszer a rendszerem szerint, m15-ön RSI sávozott a bear sávok között, majd a trend irányába újra átlépte az 50-et, plusz szignál is volt.

A napos számozásra a portfólióról Kontra mondott egy jó ötletet. A sávok és az RSI mozgása szerint nincs még vége a 2015.11.30-án indult impulzusnak, most nem az egész korrekciója fut, hanem az impulzuson belüli négyes. Majd kiderül, naposon kékkel azért jelöltem ezt a verziót is. Ha ez lesz a jó verzió, akkor nagyot fogok kaszálni ezekkel a shortokkal. Ha a DAX eléri a 10123-at, akkor viszont bukott az ötlet.

Az m15-ös chart miatt vannak kételyeim az elindított shortokkal kapcsolatban, lehet, hogy korán léptem. A Kennedy csatornát csak tegnap törte az árfolyam, ami azt jelentheti, hogy az általam jelölt 3 hullám az inkább csak egy [iii] volt, és a 9899-es érték volt a w3, amit én már w5-nek jelöltem. Ha így van, akkor most még csak egy korrekció fut, a w4, és menni fog még fel 9900 fölé az árfolyam. Mondjuk ezért vettem TS59-et, csak 10500-nál lesz kiütve. Ha pedig új aljat csinál a maihoz képest, akkor nyerőben fogok tudni kiszállni. Meglátjuk.

Napos:

Órás:

15 perces:

5 perces:

5 megjegyzés:

  1. Egyelőre még nem lehet eldönteni melyik verzió fut... de 1-2 napon belül kiderül remélhetőleg...ha nagy négyesben vagyunk, akkor hosszútávú nagy pozit is megéri felvenni! Ha 5-ös impulzív megy fel, akkor annak a longjából már nincs sok ahogy írtad. Tehát a kockázatot tekintve a short a nyerő így is úgy is... mondom ezt úgy, hogy én még longban csücsülök... a 9570 körüli zóna sokat segíthet a lefele irány egyértelművé tételében. És hát még onnan is minimum 1000 daxpont lenne lefele...közel 3000 ceritpont...
    (Rajzot tettem fel E-klubba ide nem piszkítanék bele :D )

    Grat a bloghoz!
    Üdv.: Kontra
    Üd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. A mai kezdés azért elbizonytalanít, de remélem, jó lesz a short.

      Törlés
    2. Én egyelőre kiszálltam a longokból a 770-es csúcson, és fordítottam shortba... de csak rövidre...

      Kontra

      Törlés
    3. Azt már kifigyeltem, hogy te egész más TF-en kereskedsz, mint én. Minden kis hullámot meglovagolsz, grat!

      Törlés
    4. Igen. Éjszaka (este) megnézem a nagy tfeket, h4/h1/m30. Ezekkel nap közben már ritkán foglalkozok, max rápillantok ha olyan a szitu. Nap közben pedig m1-m5 dax futi chart.

      Törlés