2016. október 28., péntek

DAX

Pluszos hetet csináltam, bár nem túl erőset. Két dolog rontotta le a jó eredményt, az FXCM és én. Még jó, hogy nincsen harmadik fél a játékban.

A hét elején az FXCM egy hirtelen spread emeléssel aktiválta a stop lossomat, és zárta a pozimat. Én meg ma magára hagytam egy pozíciót rosszul beállított TP-vel, és mire visszaültem a gép elé, a pluszos zárás lehetősége elmúlt.

A DAX-ot nehezen tudom számozni, nagyon össze-vissza megy. Mindenki várja, hogy Hillary vagy Donald, illetve lesz-e kamatemelés vagy nem. Nem csoda, ha tele van a chart korrektív alakzatokkal, nincs egyértelmű irány. És mivel a negyedik hullám képviseli a legjobban az ilyen elhúzódó bizonytalanságot, azt a számozást favorizálom, ahol a Brexit utáni impulzus még nem ért véget, hanem annak a megnyúlt negyedikjében vagyunk.

Lesz mégy egy lefelé kör, egy C hullám, hogy a w4 elkészüljön. Nem tudom, meddig megy le, nem megjósolható. Egyelőre azt sem tudom, melyik szakaszában járunk. Valami diagonál fut, de hogy ez már maga a C, vagy csak a C/[i], azt nem lehet tudni.

Utána kellene egy új lokális csúcs 10800 fölött, azzal lenne kész a [B], és aztán a zuhanás, a [C]. Meglátjuk.

D1:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése