2016. október 11., kedd

DAX

H4-et most nem rakok fel, bár a legutóbbi poszt óta van egy másik verzióm is. Az eredeti elképzelésem az volt, hogy a 10806-os csúcs a w3, és onnan egy triangle jött lefelé. De amit ott w4-nek jelöltem, az nem biztos, hogy az, mert utána egy hármas szerkezet következett, egy zigzag. Ezek következnek ebből:

  1. A w4 nem ért véget, hanem egy megnyúlt háromszög fut még mindig. Ez nem sért semmilyen szabályt, és a sávokba éppen belefér.
  2. A w4 helyes számozás volt, és ami utána indult, az egy ending diagonal lesz majd, ha elkészül. Ennek az első hármasa futott le eddig, az 5/[i]. Elméletileg ez is belefér, de nagyon nagy volt ez a hármas, erősen szűkülnie kellene, hogy ne vigye ki a plafont.
  3. A w4-es számozásom nem jó, mert ahová a w3-at raktam, ott volt az impulzus vége, a w5. Ami egyben a [B] vége is volt, és innentől lefele visz az út. Amit pedig w4-nek számoztam, az egy leading diagonal, a [C]/1.
  4. És van a longos verzió, miszerint már az V hullám fut, és megyünk 12000 fölé, de ezt én nem hiszem, ezért nem is így számozok. De azért fejben tartom, mert van egy kicsi esélye ennek is.
H1:

Amit itt "(c), ?"-nek jelöltem, az a fentiek függvényében lehet:
  1. Mondjuk a 4/[d], mert előtte valamelyik hármas egy összetett, megnyúlt szerkezet volt;
  2. Az 5/[i], az ending diagonal első hulláma;
  3. A [C]/2, a 8695 alá bukó impulzus második hulláma.
Kereskedni ezek alapján nem lehet, szerencsére itt van nekem az M15.

M15:

Kedvenc csatornáimat behúztam a (c)-re (fekete: Kennedy, piros: ideiglenes, kék: végleges Elliott-i). Az impulzus után jött egy másik impulzus, azt M5-ön csatornáztam be. Ez nekem azt jelenti, hogy most egy zigzag fut, ennek volt meg az a hulláma, holnap jön a b felfelé, és egy c le. Hogy meddig le, az nagy kérdés, a sok opció közül majd az egyik igaz lesz. De holnap délelőtt a 10600-at el kellene érnie, és onnan fordulhatna lefelé a mai alj alá.

M5:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése