2016. október 7., péntek

DAX

A héten elbuktam azt, amit a múlt héten kerestem. Nagyon volatilis volt a DAX, és a stopjaimat rendszeresen kiütötte. Plusz volt néhány ámokfutásom is, nem bírtam leállni a kötéssel. És amikor az érzelmek dominálnak, abból ritkán sül ki jó dolog. Sokat kell ezen még dolgoznom.

A Brexit-aljtól indult emelkedést nem tudom tiszta szívvel egy kész impulzusnak számozni. A közepe megtörik, és amit én w[iii]-nak jelölök, ott egyáltalán nincs RSI csúcs, pedig ha ez egy kész impulzus, akkor csakis ott lehet a w3. Ami pedig utána jön, az nem egy ketteshez méltó korrekció. Márpedig ha a felmenetel egy kész impulzus volt, akkor a követő hullám, azaz az első korrekció egy kettes kell, hogy legyen. Ez meg inkább egy négyes jeleit mutatja: keveset korrigál értékben, és összetett, hosszan nyúló hullám. Tipikus négyes, ráadásul nekem háromszögnek tűnik még mindig, szóval kizárt, hogy kettes legyen. Várni kell, hogy kiderüljön.

Ma legalább volt egy jó meglátásom, H1-en egy BeSS. M15-ön is volt utána egy másik, tele volt divergenciával a chart. A H1-es csúzli el is sült, és leesett az árfolyam 10446-ig. Én csak 468-ig követtem, ott egy kisebb korrekció indult, és inkább zártam.

A hétfő délelőttöt kihagyom, inkább csak nézni fogom, mit csinál a piac, és óvatosan, a biztosabbnak tűnő setupokat játszom meg.

A számozásom a w4 után nem egy kiérlelt vélemény, sőt még a w4 sem az. Csak egy halvány lehetőség.

H4:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése