2016. június 10., péntek

Richter

Nagyon kellemetlenül mozog, nehéz megérteni. Ha a 01.12-es ATH egy harmadik hullám, és nem egy zigzag vége volt, akkor a most futó hullám egy negyedik, ami szerintem:

  • A vége 4780 felett lesz (ennyi volt a w(1)).
  • Nem is érintheti már a 4780-at. A 02.18-i 4779 csak úgy lehetséges, ha ez a négyes egy running flat vagy egy triangle, mert így teljesül az, hogy ugyan az egyes területére hatol a négyes, de felette zár.
  • Ha running flat lenne, akkor ATH-t kellett volna csinálnia, de a héten annyira letört, hogy ez már szerintem nem egy B hullám, hanem a (4)/C, és a w(4) egy háromszög.
Csináltam egy rajzocskát Investingen, hogyan képzelem el a jövőt. Valami olyan hsz lehetséges csak, ami nem szélesedig, és így a 4780-at nem éri el.

Ha viszont nem egy impulzus fut, hanem az ATH egy hármas vége volt, akkor csúnya világ jön. Az kellemetlen lenne, mivel longban vagyok.

D1 Investing:

D1:

H1:

8 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. http://s33.postimg.org/vci8y5lvz/tvc_b77962aafe95b8b52b613a6bfd79c3f6.png

    Mit gondolsz erről az együttállásról? Szerintem vagy mindhárman esni fognak tovább vagy 5/2 megy fel, ha a Bux-nak nincs meg a teteje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem meg otp es richter csinal egy felmenetelt, mielott jobban beesnek. A buxot nem szoktam nezni, most igy elsore egy flat fut, a majusi aljat nem eri el, hanem fordul es megy fel, de ez csak sacc. Beleillene abba, hogy a nagy papirok meg a heten esnek valamennyit, de aztan lesz egy ujabb fel kor, ki tudja, mekkora.

      Törlés
    2. http://s33.postimg.org/bkr5jbzwf/Otp20160612.png

      Feltünt, hogy az Otp 2015.06.09től indult mozgását ismétli kísértetiesen 2016.05.20-tól. Azért figyeltem fel a Bux és Otp mozgására, mert kiváncsi voltam, hogyan mozog a Bux most. A mostani esés előtt míg a Bux felfelé ment ( Richter vitte felfelé) az Otp a régi útját ismétli. Ha így lenne, akkor holnaptól felfelé kellene mennie. Lehet mindenki felfelé tart majd egy ideig , de az Otpnek 7100 körülre kellene eljutnia mint a flat c hullám kezdete(c:5 hullám lesz). Az Otp-nek 6687- nél fordulnia kell, ha ez tényleg bejön. Én csak Otp-vel kereskedem de most már lelki szemeim előtt tartom melyik blue merre tart, hogyan befolyásolja a Bux-ot.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Benne lennek a 7100-as otpben, van longom.

      Jo otlet, nemsokara meglatjuk, tenyleg igy mozog-e.

      Törlés
    5. Na ez kuka, de ha még az első óra vagy a napi gyertya felette zár akkor mehet még fel?

      Törlés
    6. 6520 körül van egy csatorna alj OTP-nél, ha az megfogja, és onnan pattan, akkor még longos lehet.

      Törlés