2016. június 24., péntek

DAX

Ez a hét a Brexitről szólt. 17-én publikálták először, hogy a maradók vannak többségben, akkor réssel fel nyitott, és megindult megállíthatatlanul. Hétfőn és kedden még kötöttem, volt long és short is, aztán egy shortom úgy maradt, és elhatároztam, hogy nem zárom le, csak a szavazás után. Mondjuk azt hittem, hogy a szavazásig lesz még egy korrekció, de nem volt. Egy az egyben azt árazta a piac, hogy maradnak az EU-ban az angolok, és a másik nagyszerű gondolatom emiatt az volt, ha maradnak, és már be van árazva, akkor majd azért lesz egy korrekció. Aki a maradásra tette a tétet, az majd realizálni akar, az meg eséssel jár. Ma reggel aztán azt láttam, hogy kiléptek. A shorton meg iszonyat sokat fogtam, majdnem ezer pontot.

Sokat kerestem, és ez felbátorított arra, hogy kipróbáljam, hol nagyobb a pánik, a futures piacán vagy a részvényárakból számított indexben. Még a frankfurti nyitás előtt eladtam egy adag CFD-t, mert azt hittem, a papírokat olyan erővel kezdik el adni kilenckor, hogy új aljat fog majd a futi. Hát nem fogott, a nyerőm egy kis részét elbuktam. De nem bánom, tanultam ebből is. És egyébként is, egy hónap alatt kaszáltam előtte annyit, mint most egy nap alatt, ez azért nem rossz.

125 kötés, 104 sikeres, 83,2% a nyerő arányom. Idén a DAX certin nettó bukóban vagyok, a részvényekkel kis nyerőben, a pénzem 90%-a az a CFD-ből jött össze. De nem tolom át ide a tőkémet, hanem inkább befektetem hosszú távra a Raffiba és az Eonba, amikor majd itt lesz az ideje.

És akkor a jövő. Felfelé.

H4 és H1 chartokat rakok fel, azokon látszódik a nagy kép:

  • 2015 decemberétől indult egy hullám lefelé, ez nekem az [A], február közepéig tartott.
  • Ami utána jön, az egy [B] lesz, az még nem készült el. Talán a [B]/(B) volt meg ma a Brexites összeomlással, de simán lehet, hogy lesz még egy újabb lokális alj 9161 alá. Bár én már nem várom oda.
  • Utána viszont egy komolyabb fel jön, 10600 is lehet belőle, vagy még több is. És ha a számozásom jó, akkor impulzus kell, hogy legyen, mert a [B]/(B) az egy triangle, utána már csak egy hullám jöhet.
  • Majd ha ezt a felfelé impulzust megcsinálta, és elkészül a [B], mondjuk 2-3 hónap alatt, na akkor jön egy nagy zuhanás, a [C]. Ha a csatornák velem vannak, annak 8000 körül lesz az alja. De ez olyan távoli, hogy na.

H4:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése