2016. június 4., szombat

OTP

Lassan araszol felfelé, pont úgy, ahogyan egy ötödiknek kell. Ha a D1-en a kék csatornából ki tud törni, akkor jó a számozásom. De ez még nem hétfőn lesz. M15-ön látszik, hogy egy mini impulzus megy felfelé, de az 6950 fölé nem nagyon tudja vinni. Utána lesz egy korrekció, és csak azután megy neki a 7000-nek.

RSI a D1-en és az M15-ön bullish, óráson még bearish. Ha mindenhol bull lesz, akkor fellélegzem. Bár nagyon nem kell izgulnom, párszor már pluszosak voltak a certijeim, nem kell sok ahhoz, hogy masszívan is azok legyenek.

D1:

H1:

M15:

2 megjegyzés:

  1. Szvsz (A) jött le 5 hullámmal, (B) megy fel, ami vagy FLAT vagy HSZ lesz és utána még (C) lefelé. Ennek még muszáj tovább oldalaznia a további emelkedésig. Ez a bear verzió nálam most az elsődleges, holott olyan felállás van a charton ami pedig egy masszív kitörést mutatna 7288-ra (ez is még csak B lenne...).
    Longban vagyok én is, de csak B-t várok fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megfontolandó. A long certikre már raktam be óvatosan eladásokat, nem vagyok telhetetlen, és ha elér egy bizonyos szintet, akkor inkább stoppal megyek tovább.

      Ez a mostani hullám lehet valóban egy B, de az is lehet, hogy egy erőtlen ending diagonal, és mondjuk egy csonka ötös lesz. Csak visszanézve fogjuk tudni, én legalábbis. Az tisztán látszik, hogy nagy erő nincsen benne. 7288-ról én nem is álmodok, 7100 felett nem hiszem, hogy poziban leszek.

      Törlés