2016. június 18., szombat

OTP

A 06.14-én indult emelkedés első korrekciója elindult, de még nincsen vége szerintem. Eddig volt egy hármas szerkezet, de az inkább az (a) hullám, mint a [ii], mert a 6588 aljról nagyon erőtlenül indult meg. Egy rendes harmadik hullám az meredekebb, mint az egyes, és felfelé kell a csatornából kitörnie, nem lefelé. Szóval még korrigál, és simán lehet, hogy lesz egy új alja a korrekciónak, mondjuk 6500-nál, az éppen a 61,8-as fibó, a második hullámok szeretik. Vagy más szerkezet fut. Éppenséggel az is lehetséges, de nem esne jól.

D1:

H1:

3 megjegyzés:

  1. Szia Zarta!

    Most, hogy az OTP ressel felugrott a 6850-es ellenalasig, hogy latod, celszero lenne ra ma, most shortot nyitni, akar mara, holnapig?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem nyitok, a Brexit miatt bármi lehet, most nagy a vola. Jobb kivárni szerintem, illetve én tartom a longot, nem ugrálok, nagy a kockázat.

      Törlés
    2. Koszonom. Nekem is van 250 db longom 6880-rol. Kar, hogy nem 6300-rol. Most nyugodtabb lennek. Kar, hogy 9:30 korul 6850 kornyeken nem nyitottam shortot, ahogy pedig gondoltam. Innen rivid tavon inkabb lefele varom, de lehet, hogy nem ugy fog menni.

      Törlés