2017. január 27., péntek

DAX

Egyre kisebb tételekkel kereskedem, a jó stop helyszíneket keresem és ezt gyakorlom sokat. A payoff-om javul, az egyenlegem nem nagyon változik, de most ez nem is baj.

A hetes charton nem változtattam, két opcióm van a felfelé mozgásra, ED vagy B hullám. Mindkettő mehet ATH-ra, de ha ED megy felfelé, akkor garantált egy esés 8695 alá. Ha B hullám van, akkor az lehet egy running flat közepe is, és annak a C hulláma kíméletesebb lesz.

H1-en berajzoltam, hol járhatunk abban az impulzusban, ami 10025-ről indult. Ez vagy az V/[3]/(C), vagy pedig a [B]/(C)/5. A lényeg az, hogy impulzus, aminek a vége felé járhatunk. Berajzoltam, mi várható, és "dobozoltam" is egy kicsit.

M15-ön ugyanezt megcsináltam, csak egyel kisebb idősíkon. Jól lehetett kereskedni, remélem, a jövő héten folytatja ezt a mozgást.

W1:

H1:

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése