2017. január 5., csütörtök

Richter

Nem indult jól az évem, a TS06-ot kiütötték alólam. 10.03-án vettem, volt pluszban is, de azt hittem, hogy később még jobban beesik, és tartottam. 896-os átlaggal vettem, 295-ön zárt az árjegyző. Majdnem annyit buktam ezen a trade-en, mint amennyit tavaly a Richteren összességében kerestem. A felét 500 körül zárni kellett volna. Ismét egy bizonyíték arra, hogy milyen kockázatos a certi.

Naposon van most egy számozásom, ami minden szabályt kielégít, bár a w(4) B hulláma nem ment a kiindulás fölé, ami pedig a running flat jellemzője. Elliott azt mondja, hogy egy flat esetén a B hullám az A hullám minimum 90%-át kell, hogy korrigálja (gyakrabban 100-130%-ot), és itt 91%-os korrekció volt, szabályt nem sért. A másik fontos dolog, hogy így a w(4) nem zár a w(1) területére.

A w(5) egy ending diagonal lehet, annak most vagyunk a harmadik hullámában, annak a vége felé: (5)/3/[c]. Egy kicsit még megy talán fel, aztán lesz egy hármas lefelé, és utána megint fel. Onnan fog beesni jobban.

Megy minden fölfelé, mint az istennyila, de nagyon azt látom, hogy vége lesz hamarosan. OTP, Richter, DAX, SP. Shortolni mindenesetre csak akkor fogom ezeket, ha tényleg fordult. A long meg már megvolt, igaz, mindenből túl hamar kiszálltam.

D1:

H1-re csináltam egy másik számozást, és ahogy nézem, egyre jobban tetszik. Itt már az (5)/5/[c]/(iii)-ban járunk. Még egy pici korrekció, aztán egy új ATH, de csak kicsi, 6500 alatt marad az árfolyam, és utána jön a nagyobb korrekció 5000-ig. Ezt kis csomaggal meg is játszom talán.

H1:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése