2017. február 1., szerda

Richter

Többé-kevésbé úgy mozog, ahogyan vártam. 6489 volt a csúcs, ami nem az ending diagonal csúcsa lehetett, hanem csak egy flat B hulláma, de ezt már nem haladta meg az utolsó hullám. Szerintem 01.11 óta korrigál. Sokáig fog tartani, most még csak a w(A) fut, ennek a közepén lehet. 01.25-én vettem TS08-at is 1528-on, abból egy kicsit bátrabban, mint a TS07-ből.

RSI naposon még bullish, de innen már mehetne 34 alá is, nem kell újra 50 fölé mennie. Óráson már bearish, ha újra 34 alá megy, az szép sávozás lenne a bear sávok között. Csupa konvergencia mindenhol, ugyanarra mozog az árfolyam, mint az indikátor.

Napos:

Órás:

13 megjegyzés:

  1. Nálam a Ricsi lassan most érik be shortra még 100pont föl és indul a buli a múltkori ábrám alapján.

    rúfusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi rúfusz, nagyon durván megindult ma fölfelé, kicsit összeszorult a gyomrom. Bár ez szokott itt lenni a képlet, a gyj előtt mindenki optimista, utána meg beesik. De shortot látok én is itt, hiába emelik a célárat az elemzők az egekbe.

      Törlés
    2. Szia Zarta

      Valóba emelik az elemzők a célárat? Nagyon ritkán figyelem ezeket 2011 óta, mikor szinte kórusba zengték 2400 körüli Buxnál a 30000-es céárat én hatiba óriási pakokkal voltam shortba 22800-tól és valóba ki lőtt még 24000 fölé ahol persze zártam a shortokat és tudjuk hogy 2011 szeptemberébe már 15000-nél botorkált a bux.

      rúfusz

      Törlés
  2. Szia Zarta

    Az aranyat figyeled, már dec. től longba vagyok 1 pakot már eladtam majd a múltkori korival megint lement 0-ra de most a maradék megint pluszba van hiszen már jó ideje min. 1250 környékére várom első körbe itt zárok és innen számítok 1200 vissza textjére ahol ismét be szállok a végső célárat úgy 1450-1500 közé teszem onnan short.

    rúfusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyat nem nézem, gratu neked, ha elkaptad.

      Törlés
    2. Na szépen be aludtam a Ricsi short belépőt fel ellett volna írnom hogy reggel ezzel kezdjek nem hiába 60 fölött jó ha feljegyez dolgokat az ember.

      rúfusz

      Törlés
    3. Ma még daytrade-re is jó lett volna a short, az igaz, és arról lemaradtál. De szerintem hosszabb távon sokat megy még le, én ebben bízom.

      Törlés
  3. Sajnos tegnap en is kihagytam ezt a zicceres Richter short belepot (ugyanugy, mint a longokat 1-2 nappal korabban). Zarta, hogy gondolod, 1-2 napig meg lefele megy vagy a tegnapi nagy eses utan ma innen 6160-rol kellene lenni valamekkora fel korrekcionak egy daytrade longra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ekkora esés után biztosan lesz egy kis korrekció, de 6250 fölé én nem várom. Utána le, de nehogy azért vegyél bele, mert én azt mondom.

      Törlés
  4. Köszönöm, egyelőre nem vettem bele (lehet, hogy ma nyitó körül kellett volna), majd megpróbálom figyelni.

    VálaszTörlés
  5. Szia Zarta!

    Nem tudom, lattad-e a BUX index forumon MegmondoEmber 5214-es hozzaszolasat, amiben sok mas mellett a Richter is benne van. Erdemes lenne megnezni, ugy tunik nagy kulonbseg van az elkepzeleseitek kozott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem, köszi. Először 6100 alá várja, aztán utána fel. Ha 6100 alatt lesz, már egyébként is stoppal mennék, annyi profitot már nem akarnék elbukni. Aztán majd elválik. A 7777 azért kicsit erős szerintem:)

      Törlés
    2. Lehet, hogy a 7777 erősnek tűnik, de már régebb óta írtak a fórumozók (pl. thomashewitt, aki sokat foglalkozott a Richterrel, de már sok hónapja ki van tiltva) magas Richter árfolyamokról, ha jól emlékszem még olyant is hogy értékesebbnek látják mint az OTP-t, ha a cég külföldi értékesítései igazán beindulnak és végre beérnek az eddigi fejlesztéseik és hozzák a pénzt. Lehet, hogy 1-2 múlva ez az árfolyam egyáltalán nem tűnik soknak. Nekem viszont elsőre az általad várt 5100-as Richter árfolyam tűnt nagyon "erősnek", persze ez is bőven lehetséges, ha időközben valami olyan szituáció alakul ki, ami a Richtert nagyon hátrányosan érinti vagy kicsit jobban leeresztik a nagyra fújt tőkepiaci lufit.

      Törlés