2017. január 13., péntek

Richter

Vettem ma egy kis TS07-et 985-ért. Vagy már elindult a komolyabb korrekció, vagy csak egy utolsó kis felfelé hullámocska van hátra, amit a jövő héten csinál meg. Szerintem esélytelen, hogy elérje a 6972-et, ami a TS07 kiütési ára, ezért vettem TS07-et és nem 08-at. De ha megerősíti a mozgás, hogy lefele az irány, akkor veszek egy komolyabb adag TS08-at is, annak 7500 a KO-ja. Azért nem 07-et, hogy a kockázatom kisebb legyen.

Ha helyes az elgondolásom, és a 06.24-i 5100-ról egy ending diagonal indult, akkor:

  • Örülök, mert az ED után nagyon jól lehet kereskedni.
  • A korrekció visszakorrigál az ED kiindulásáig, és "még egy kicsit", ahogy Elliott mondja. 5100 körül van a célár.
  • Időben a korrekció gyorsabb lesz, mint az emelkedés. Kb. 200 kereskedési napot ment felfelé, a korrekcióra elég lesz 100-120 nap, azaz 4-5,5 hónap. Májusban 5100?
A meredek korrekció jellemzően zigzag. Először egy impulzus kell lefelé, ez lesz az A hullám. Gyakori, hogy az előző impulzus trendcsatornáján fordul az A hullám B-be, 5900 körül van ez a szint. A tervem az, hogy itt kiszállok a shortból, és megvárom a B hullámot, majd újra veszek short certit. A végén eladom az egészet, megvárom a fordulós jelzést, és veszek részvényt, mondjuk szeptemberben, mikor visszajöttem abból a nyaralásból, amivel a Richter shortból lepem majd meg magamat.

D1:

H1:

8 megjegyzés:

  1. Szia Zarta!

    Már régebben is figyeltem a Richterben a jelentős mértékű, lefelé irányuló elmozdulásra vonatkozó várakozásodat. Csak átfutottam az elemzésed és vetettem egy pillantást a chartokra, és még nem értek Elliotthoz sem úgy, hogy érdemben hozzá szóljak, de elég meredeken hangzik, amit írsz és vársz.
    A Random Capital január 13-i heti elemzésében (http://elemzes.randomcapital.hu/latest/RICHTER) a következőt írja: "A hetes grafikonon látható pozitív momentum még csak most erősödik meg igazán, továbbra is lehet tér az emelkedés előtt."

    Érzésem szerint, ha az általad várt ilyen nagy mértékű esés a Richterben bekövetkezik, akkor valószínűleg hasonló várható sok egyéb részvényben is (eső trend?).

    Én éppen gondolkodtam egy 6200-6300 körüli Richter beszállón (akár rövid távra), de szokásomhoz híven lehet, hogy meg is maradtam volna ennél a fázisnál, mert a közeljövőben én is - akár jelentősebb - lefelé korrekciókat várnék (de mindig ezt várom, ezért nagyon ritkán lépek longba).

    Mindenesetre, ha a Richter chart azt mutatja és arra indul, amit vársz, én drukkolok neked.

    VálaszTörlés
  2. Hi KB,

    Köszi. Ha a mostani ending diagonált helyesen ítélem meg, akkor lesz zuhé, ha tévedtem, akkor nem :) Nem kell, hogy együtt mozogjanak a magyar nagypapírok, van arra bőven példa, hogy valami miatt ellentétesen mennek.

    VálaszTörlés
  3. Szia Zarta

    Ha ending diagonál indult 5100-röl akkor TF alapon valamilyen ék alakzatnak ki kellene rajzolódni, eddig amilyen indexeket néztem vagy részfényt ott az ék ki rajzolódott úgy mint az OTP-nél nagyon figyelem a 9000-et vagy ott fordul vagy már fordult is nagy TF-en ott a nagy ék írtam már első kör 6200 majd föl 8200-ig majd brutál le az ék ki indulási pontjáig ami nagyon lent van.
    Buxot is elemezve 2008-ba egy A hullám jött le majd majd 11 of a, le of b és 15 töl a nagy B megy föl ugye ennek a vége bizonytalan és a nagy B után brutál C indul meg ezt nekem az Otp tükrözi. Nem tudom mi fogja ezt ki váltani de biztonsági öveket be kötni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hármas szerkezetek mennek felfelé, és ha akarom, belelátom az éket a Richternél. Elliott-nak vannak számai, hogyan aránylanak általában a diagonál hullámai egymáshoz, de itt nem számoltam utána. Majd májusban :)

      Törlés
    2. Szia Zarta!

      Eddig, pár nap alatt nagyon jól teljesít a Richter TS07. Ha bejön az elképzelésed, akkor ezzel óriási fogsz kaszálni, jól gondolom?

      Én is gondoltam arra, hogy certikben és nem határidőre átkötött Tshortban/Tlongban vagy CFD-ben kellene shortolni/longolni a részvényeket, hanem certiben. De keveset tudok a certikről. Hol lehet annyi információt találni róluk, ami elegendő ahhoz, hogy minden lényeges dolog világios legyen velük kapcsolatban és nyugodtan elkezdjen kereskedni velük az ember (persze először kisebb tételekben)?

      Törlés
    3. Hi KB,

      Egyelőre csak kis tétel certim van, óriásit ezzel nem fogok kaszálni. Arra várok, hogy tudjak csatornát rajzolni, ami majd segít célárat számítani. A mostani lefele még mindig egy csatornában mozog. Ha ezt egy nagyobb emelkedéssel korrigálja, és utána megint lefele indul, akkor lehet beszállni nagyobb tétellel. Türelem kell hozzá.

      Törlés
  4. Szia Zara

    Én is várok short belépőt a richternél még pedig a következő alapján eddig szépen működött a belépő a div. után az első piros gyertyát követő nap meg közelítőleges csúcsa.Az ábra adja magát.

    http://kepkezelo.com/images/hg503yg2uum67n9okgzp.png

    rúfusz ( fenti névtelen bejegyző is én voltam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahá, jók a divergenciák tényleg. Lehet, hogy várni kell még a shorttal a gyorsjelentésig, most nem annyira egyértelmű a kép.

      Törlés