2016. november 15., kedd

OTP

A TS10-et még múlt héten kiütötték alólam, 220 Ft volt a maradványértéke. Írok majd külön a certifikátokról, mert 280 lett volna a helyes érték, de ERSTE állítólag a mögöttes instrumentumot kézzel zárja, és mire észbe kaptak egy beszakadás után, 220 lett a 280-ból. 1147-n vettem, a háromnegyedétől régen megszabadultam bukóban, és vettem helyette long certit. Azokat korán adtam el, és ez a mostani bukó rendesen elrontotta az OTP-s egyenlegemet, -81%, nem semmi.

Azért még pénteken vettem TS11-et. A gyorsjelentés után felszúrt, és általában egy jó jelentés után jönnek a realizálások, ebben bíztam. Meg az (v) hullám naposon elkészültnek tűnt. 679-en vettem, ma 849-en eladtam, 24%-ot hozott. Még van a shortban jócskán szerintem, de olyan könnyen fordul az OTP, hogy inkább realizáltam.

Kevesebbet certizni, és elrakni a kisebb nyerőket is, most ez a jelszavam.

Meg akarom nézni, meddig megy le ez a mostani hullám. Szerintem egy impulzus fut, ami egy korrekció első eleme lehet, egy A hullám. Ha azt korrigálja egy B, akkor a C-t esetleg megint shortolom, de csak akkor, ha a csatornák és az RSI azt mutatja, hogy érdemes.

Az is lehet, hogy a w(v) még nem készült el, és ami most fut, csak az (v)/iv, óráson inkább ezt látom. Ha ez igaz, akkor ez a mostani korrekció 7700 előtt megáll, és lesz egy új csúcs, és csak utána nézi meg a 6200-at. Emiatt is adtam el ma a TS11-et, még simán felránthatják egyszer.

D1:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése