2016. november 9., szerda

DAX

A múlt héten több jó shortom volt, ezen a héten meg több jó long, és aminek a legjobban örülök, hogy kedden semmi. Pont úgy, ahogyan elterveztem. A mai nagy emelkedésből sokat kihagytam, csak akkor kötöttem, amikor volt egy órám a gép előtt ülni, de olyankor mindig megérte. Tanulságos időszak volt, a csatornákkal nagyon jól lehetett követni a mozgást és elkapni a jó belépőket.

Már régóta ki akartam próbálni egy megfigyelésemet, miszerint ha M15-ön 20 alá megy RSI, az nagyon erős longos jel. Visszanéztem sok-sok időszakot a charton, ha jól emlékszem, kb. 80%-ban volt érdemes venni ilyenkor. Más TF-en nem működött ilyen jól szignálként a kapituláció.

Ma reggel 13 alá ment (M30-on 17 alá), hát vettem, és megérte.

H4-en jól látszik a számozásom. Ma ért véget az augusztus közepén indult [B]/(C)/4. Lesz egy emelkedés 10800 fölé, szerintem a 11000-et már nem fogja elérni. Utána egy esés 10000 alá (vagy 9000 alá). Ez a shortos verzióm, még mindig ennek adok nagyobb esélyt.

M15-ön van egy bullish slingshot, ami azt jelenti, hogy az adott impulzus a vége felé járhat. Szerintem ez a w(iii). Nem olyan erős, mint a w(i), ez ritkaság, mert nem is hagyta el a Kennedy csatornát, de olyan hirtelen fordult a trend reggel, hogy az első hullám lett a legmeredekebb. Ritkaság, de van ilyen. Az ötödiket emiatt viszont gyengének gondolom, ezért nem hiszek a 11k-ban.

Holnap korrigál egy kicsit, az lesz a w(iv), aztán megindul még felfelé, talán a héten, talán a jövő héten. A kettes egy gyors zigzag volt, a négyesnek egy lassú, elhúzódó hullámnak illene lennie. Shortot nem indítok rá, majd a forduló után, ha megerősítést kapok, még egy longot megpróbálok 10800-ig. Aztán lesem az esést.

H4:

H1:

M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése