2015. november 25., szerda

RWE

RWE-vel szeptemberben kezdtem el kereskedni, és volt pár nagy kaszám rajta. Sajnos bukóm is, mert akkor még nem használtam a fenemód kifinomult risk and reward kalkulációmat a vásárlásokhoz, és nem annyit vettem, amennyit szabad lett volna, hanem annyit, amennyit a mohóságom diktált. Na azóta óvatosabban trédelek.

Abban eléggé biztos vagyok, hogy nemsokára jönni fog egy hullám felfelé. Egy C, ami az utolsó az Elliott-i szerkezetben, tehát a legjobban kiszámítható. A kérdés mindig az, hogy honnan indul, és meddig tart.

  • Az A-t a B már szinte a 23,6-os fibóig visszakorrigálta, a C-nek ippeg itt az ideje. 
  • A [c] of B is számozható impulzusnak, ergo már lehet, hogy megvolt a vége. 
  • Óráson a [c]-re behúztam az Elliott-i trendcsatornát, annak a tetejét kellene átütnie minimum 6%-kal az árfolyamnak, hogy bizonyítsa, vége van a [c] of B-nek. És eljött a Kánaán, a C, a mennybemenetel. 
Napos:

Órás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése