2015. november 3., kedd

Richter

Vettem 4726-on (stop loss: 4580 (csúzli bal lába, illetve naposon a kettővel megelőző alj), célár: 4900, RR = 1):

  • Naposon csináltam kékkel egy alternatívát, egyelőre nem ezt tekintem a valószínűbbnek, de egy lehetséges verzió. A C hullám 06.29 helyett 08.24-én ért véget, és csak innen indult a most futó impulzus. Nagy jelentősége nincs, mert most valószínűleg még mindig a w3 fut (10.28-án RSI max volt, harmadik hullámra jelemző). 
  • RSI naposon egyértelműen bullish.
  • Van két csúzli egymás után, valószínűleg, ha kétnapos chartot tudnék nézni, akkor csak egy maradna. Ha jön most egy konvergencia pár napon belül, akkor nagyon megindulhat.
  • Holnap gyorsjelentés, nagyok a várakozások.
Hát ezek miatt vettem bele.

Napos:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése