2015. november 27., péntek

OTP

Ma 6086 volt a high, ami azt jelenti, hogy megdőlt az a számozás, amit eddig használtam. 11.19-én 6085 volt a csúcs, azt gondoltam a (B) végének, és hogy onnan indul meg lefelé. Hát nem. És mivel a 11.19-től futó hullámokat nem tudom az E-be belegyömöszölni, nem passzolnak oda sehogyan, be kell látnom, hogy tévedtem. Kell keresnem egy jó kiszállót a certikből. Még jó, hogy csak a kis maradék forintjaimmal próbáltam ki a certizést.

5800-ra azért visszaesik talán, és ott kiszállok a certikből, 850 körül lesz az áruk. Az olyan -5% körüli bukó lesz.

Mi lehet a helyes számozás? Ha erre a 6116 utáni korrekcióra úgy tekintek, hogy egy triangle volt, akkor amit D-nek számoztam (az aukció napját), az (E) lesz. Csak az A-t nehéz ebbe beleérteni, mert az akárhogy is nézem, százszor inkább impulzus, mint hármas. Ráadásul pont igaz rá a right look elve, hogy ha a momentum indikátor egy irányba halad a hullámon belül (itt esik), akkor impulzus, nem hármas. És ha egy korrekció eleje impulzus, akkor a végének is annak kell lennie, de azt nem találom. Mindegy, inkább kiszállok, mielőtt kiütik a certit.

Napos:

Órás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése