2015. november 13., péntek

RWE

Volt ma egy elsietett RWE vásárlásom, de kora délután el is dobtam, -1,94%-kot sikerült csinálnom. Azt hittem, fordult tegnap, de nem. Nagyon rossz a hangulat a tőzsdéken, leginkább Amerika miatt, ahogy látom. Ha van egy kis up délelőtt, azt délután visszanyomják. Most legalább itt voltam a gép előtt, és tudtam figyelni az árfolyamra, nem a stop vágott ki, mint az Eonnál. Azt láttam, hogy nem lesz ebből semmi, és minimális bukóval kiszálltam.

Reggel vettem 11,425-ön, a terv az volt, hogy megy fel 14,5-ig. Majd valamikor, de nem most. Később, ha tényleg fordult, azért megjátszom. 11,27-nél adtam el, egy kínszenvedés volt kivárni, egy triangle-t csinált. Épp az utolsó hullámában adtam el, utána rögtön esni kezdett. Aztán ment még fel megint egy kicsit, utána esett, szóval jó volt, hogy nem bíztam magam a stopra, az hazardírozás lett volna.

Naposon RSI lefordult, rossz jel. Pedig itt lehetne már a C hullám ideje, a B az A 61,8%-át visszakorrigálta, ideje lenne megindulnia. De amit ma csinált, az valami harmatos föl-le mozgás volt csak, talán egy leading diagonál lehet belőle, ha mégis megvolt a forduló. Az erő, az nagyon hiányzik belőle.

Napos:

Órás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése