2015. november 5., csütörtök

DTAG

DTAG-ból kiszálltam két hete, mert pont befejezett egy hullámot, és nyaraláskor minél kevesebb pozit akartam tartani. De ma újra belevettem:

  • Még van egy felfelé kör, az (5) hullám. Erre próbáltam ráülni.
  • RSI naposon bullish. Volt egy trendváltás, és most már a bull zónák között kellene maradnia.
  • Előző napokhoz képest a forgalom nagyobb, és a mai gyertya is elég testes, nagy alsó kanóccal. M30-on kifejezetten trendváltó alakzat van.
16,79-en vettem (várhattam volna vele), stop 16,3, tervezett kiszálló 17,5, RR = 1,03.

Ha a w(5)-öt befejezi, akkor majd kiderül, hogy ennyi volt, és az a [C], vagy megy tovább, és a [3] vége. De semmiképpen nem pozícióban ülve fogom ezt megnézni. Majd ha már kiderült, akkor talán újra beleveszek.

Napos:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése