2017. július 26., szerda

Richter

Átnéztem a chartokat a kedvenc csatornáimmal, azok soha nem hazudnak nekem. És a legnagyobb meglepetésemre tökéletesen működnek. Nem kell itt a sok követhetetlen kis hármas szerkezetet számozgatni, csupán behúzni a csatornákat, és azok megmutatják a hullámokat.

Hetes:

2015 januártól indul egy impulzus, ezt számozom:

  • Az impulzus elejétől indul a Kennedy-csatorna. Ahol kitör, ott lesz a harmadik hullám.
  • Az ideiglenes Elliott-i trendcsatorna az 1-3 összekötve és tükrözve a w2-re. Ahol letörik, az lesz a w4. Az első letörés túlságosan alacsonyra ment, volt egy egy pontos átfedés a w(1)-el, ezért a szabályokat követve az csak A lehetett, nem a w(4). A (4) így egy running flat lett, bár a B-je nem ment új csúcsra. De az 5100-as alj még jobban kilépett a csatornából, ezért tettem oda a w(4)-et.
  • A végleges csatornában ment felfelé az ötödik. Ez a leghosszabb hullám, és az is lehet, hogy még nincsen vége. Nem a leggyakoribb setup, de van ilyen. Mindenesetre a w(3) meredekebb, log skálán pedig még inkább.

Napos:


  • Ugyanígy berajzoltam a napos chartra is a csatornákat.
  • A Kennedy-ből már nem tört ki felfelé az árfolyam, ez egy hosszú, megnyúlt ötödik hullám, nincs akkora ereje. De lefele kilépett a csatornából, ezért a maximumot vettem w3-nak, és így rajzoltam be az ideiglenes trendcsatornát.
  • Jellemzően ott van az ABC korrekció első hulláma, az A, ahol ezt az ideiglenes csatornát először megérinti az árfolyam. Onnan pattan egyet, ez lesz a B, és utána majd letöri. Pont így történt ma.
Holnap lehet, hogy veszek long certit, a TL06 az kellemesen biztonságosnak tűnik. 2-300 pont emelkedés jöhet a jövő héten. Onnan pedig megint short.

Ha ez bejön, a homlokomra tetováltatom, hogy a legegyszerűbb dolgok működnek a legjobban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése