2017. július 19., szerda

Richter

Reggel volt egy jó hír, miszerint a cariprazine mehet az EU-ban is. Nagy ugrással nyitott, aztán csak esett és esett. Jól mutatja ez az eset, hogy milyen ereje van a trendnek.

5518-ról (vagy akár 5100-tól is lehet nézni) emelkedett az árfolyam 7296-ig (ATH), egy kis idősíkon nehezen számozható csatornában. Ez 32% volt. Van persze olyan papír, ami ennél sokkal többet ment egyszerre, de a Richter soha. Mégis sokan várják még mindig fel, szerintem hiába. Mert most ennek a nagy emelkedésnek a korrekciója kezdődött el. Lassan, és kis TF-en nehezen számozhatóan, de a trend az most bizony dél.

D1-en RSI egyelőre nem impulzust mutat, mert ahová a hármast lehetne tenni, ott nem a legalacsonyabb az értéke. De majd még alakul. Mindenesetre 34 alá kellene mennie. Berajzoltam a céláramat, amit a fibók alapján kijelöltem. A fibót az 5518-es aljtól mértem fel, amit a D1-en egy B-nek jelöltem. Ez azért van, mert innen indítható egy szép szűk sáv, ami az ATH-ig felvitte. Máshogyan számozgatni meg felesleges, ez a minimum korrekció, ennél csak több lehet.

H4 is zavaros, talán egy leading diagonal indult el lefelé, egy zigzag első hulláma. De az is lehet, hogy egy flat A-ja futott eddig. Majd kiderül.

H1-en impulzust próbáltam számozni, éppen lehet.

Ami most fut, az egy korrekció A hulláma lehet. Megvárom a B-t, és ha az elkészült, akkor még veszek short certit. Vagy ha a B tiszta zigzag, akkor a C hullámába beleveszek egy kicsinykét.

D1:

H4:

H1:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése