2017. július 6., csütörtök

EON

Vettem Eont megint, kétszer is. Múlt hét pénteken 8,39-ért annyit, amennyit 9 eurón adtam el. Akkor jó ötletnek tűnt, a múltkori színes H4-es ábrámat követtem. De az élet azt meghaladta, az itteni D1-es számozásom most inkább hihetőbb. Ma éppen ezért 8 euróért vettem egy újabb adagot.

Szerintem egész nyáron elszarakodik ezzel a korrekcióval. Ha most volt egy A (impulzus), akkor lesz egy zavaros és lassú B, mondjuk 8,5-ig, utána pedig egy újabb impulzus lefelé, de 7,5-öt nem elérve.

8,5 körül ezeket a frisseket eladom, és még az is lehet, hogy a maradékot is, amit még 7,15-ről tartogatok. Aztán 8 alatt újra veszek, mert a 9,5 - 10-es szint változatlanul benne van.

Ha pedig összeomlik minden és az Eon is bezuhan, akkor tartom akár évekig is. Osztalékot fizet, mi kell még.

D1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése