2017. július 20., csütörtök

OTP

Érdekes a chart, nem tudom, mi lesz belőle. Hetes és havi grafikonon nézve (normál és log skálán is) az látszik, hogy iszonyúan menne még felfelé. A 2015 januári mélypontról nagyon meredeken indult meg, és utána minden korrekció után ezt a meredekséget igyekszik elérni, egyelőre sikertelenül. De egyre meredekebbek az impulzusok, mintha egy parabolikus emelkedés közepén járnánk, aminek a vége meredekebb lesz, mint a 2015-ös felmenetel. Sok-sok hónap kell, hogy kiderüljön, mi lesz ebből. Most mindenesetre shortos a kép, kell egy kis korrekció, mielőtt a 10000-nek nekimegy.

Még 07.07-én vettem TS16-ot 1050 és 1056-ért, mára fordultak nyerőre. Nem tudom, hogy meddig tartom őket. Attól függ, hol volt a w[iii].

H4-en a maximumra tettem, H1-en pedig a maximum után, egy csonka ötöst feltételezve. A H4-es verziónak a mai szakadó impulzus már a C hulláma volt, a H1-esnek éppen csak az eleje, egy zigzag A-ja. Felét eladom 8-10% profittal, a másikra meg stopot teszek valószínűleg.

Heti charton RSI 66-ról visszafordult, mehet 50 alá. Ez nyár végéig is eltarthat. Ha innen nézem, a short certik akár duplázódhatnak is. De short certiben hónapokat ülni életveszély. Azokból mindig kevés van, ellentétben a long certikkel, és sosincs nagyon távoli kiütési szint, amit pedig én szeretek.

W1:

D1:

H4:

H1:

1 megjegyzés:

  1. 1200-ért ma elment a short certik fele, 13% volt rajtuk. Ha nem nyaralok, szerintem a másik részt is eladom, de nem követtem, így megmaradtak. Lehet, hogy lesz még egy csúcs, mielőtt komolyabban esik.

    VálaszTörlés