2017. július 12., szerda

EON

Tegnap és ma eladtam a visszavett csomagokat, de a tavalyi 7,15-ösből az utolsó adagot még tartom. 8,5-ön és 8,57-en mentek el, 3,5% felett kerestem összességében kicsit kevesebb, mint két hét alatt. Ezeket csak pár napra vettem, mert:

  • D1 RSI-je alapján jött le egy impulzus, aminek az alján vettem, az 50%-os korrekciójánál meg eladtam.
  • Ami most fut, az szerintem egy zigzag, és a B hullámát kereskedtem le. De kellene még egy C hullám, talán a héten, talán a jövő héten, ami leviszi 7,74-ig, H4-re ezt berajzoltam. Gyorsabb, mint hittem.
Ha lemegy 8 alá, veszek még. Ha nem megy le, mert nem impulzus volt a nyolcig lejövő hullám, hanem egy komplett korrekció, akkor csak 9,5-nél eladom a maradékot, és örülök, mert ez az Eon végre bejött rendesen.

D1:

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése