2016. április 19., kedd

OTP

Zárogatnak a hedge fundok, szerintem ez viszi egyre feljebb az árfolyamot. Elképesztően erős a részvény, kár, hogy shortban ülök.

Még 04.14-én vettem pár TS08-at, kiütés előtt volt, gondoltam kockáztatok és duplázok. Nem jött össze, kiütötték. 517-ért vettem, 293 lett a maradványértéke, -43,8% a bukóm.

A TS09-et még tartom. Bár meghaladta a stop szintemet, de nem ütött ki a stop, mert certinél nem használok automatikus stoppot, mert ha pont a stop szintemnél tűnik el az árjegyző, akkor egészen rossz árakon is köthetek.

Most az [v] hullám nyúlik szerintem. Felmegy még 7400 fölé egy kicsit, aztán korrigál. Majd akkor szabadulok meg a certiktől, simán lehet, hogy bukóban. De nem hiszem, hogy a kiütésig elmegy ebben a hullámban, azért vettem ezt, hogy legyen mozgásterem. Az mondjuk van, bár nem túl kényelmes.

D1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése