2016. április 29., péntek

DAX

Habár elhatároztam, hogy nem certizek a DAX-szal többet, szerdán mégis vettem TS58-at. RSI h1-en és m15-ön is esést jelzett, gondoltam egy kis certi nem árthat, javítom a certi egyenlegemet. Aztán CFD-ben is nyitottam shortot este, amikor a BÉT már bezárt. Tegnap zártam mindegyiket, szinte ugyanannyi nyerővel.

Ma nem kötöttem semmit, sokáig nem tudtam eldönteni, mi lesz a jó irány. Aztán mire kiderült, hogy short, pont dolgoznom kellett, és kihagytam vagy 80 pontot. A jó ebben az egészben az, hogy nem nyitottam kényszeresen a bizonytalan helyzetben, tudtam várni. A rossz, hogy nem tudok egész nap trédelni.

DAX még egy darabig bearish. Napon belül talán van némi longra esély, de trend az lefelé mutat. Most egy kicsi korrekció következhet 10200-ig is akár egy (b) hullámmal, de utána 10000 alá megy a (c). Ez már a harmadik hármasa a w[iv]-nek, szóval itt a vége, ha jól számoztam. Onnan long 10500 fölé.

Napos:

Órás:

15 perces:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése