2016. április 5., kedd

DAX

Ma eladtam az utolsó TS09-emet 3604-en, 4,76%-ot fogtam rajta. Ennyi volt a DAX certi, marad a CFD. (Főként az Erste miatt hanyagolom a certiket, volt egy komoly vitám velük, amikor két vásárlásomkor is a certik nem kerültek készletre, hanem elszámolás alatt maradtak. Így nem tudtam eladni őket, és mire hosszas telefonálás és levelezés után megoldották a problémámat (ami 5 perc munka volt, konkrétan kiderült), az egyik certin buktam, a másikat éppen csak nullában tudtam zárni. Long certik voltak, ma már a Rockefellerek pénze se lenne elég fedezni őket. Nyitottam egy számlát máshol, és ott kezdtem el a CFD-ket adni-venni. Ersténél azért maradok, de certi csak a magyar részvényekre, a DAX-ra nem.)

A DAX továbbra is nagyon bearish, csakis trend irányába kereskedem:

  • A 03.23-as csúcs óta két rés volt a naposon, impulzusra jellemző, az mehet lefelé. Még mindig él az a verzió, hogy a 03.23 az a w(4) volt, kékkel számoztam ezt. De ez szerintem csak elméleti lehetőség, nem hiszek benne igazán. Szóval most nem a w(5) fut, inkább a [C]-nek az eleje.
  • 03.23 óta nagyon furcsán mozog, a nagy kilengések megmaradtak, amik a számozást nagyon megnehezítik. Nem is akarom megérteni az egészet, inkább csak a jól felismerhető részletekre figyelek. A nagy kép alapján short, és ha jön egy impulzus lefelé, és RSI is szignált ad, akkor shortolok.
  • m15-ön látszanak a rések, az ezekhez tartozó impulzusokat kereskedtem le óvatosan. Ma déltől nagyon egy sávban mozog, valamire várnak a szereplők. Vagy lesz egy felfelé korrekció, vagy esik tovább lefelé, és akkor nem jó az a számozás, amit ide felraktam, hanem inkább 1212 lesz, nyúlás.
  • Ez a nagy sávozás arra volt jó, hogy RSI egy kicsit megnyugodjon, és 20 fölé kerüljön m15-ön. Egyébként mindenhol bearish, m5-öt kivéve, de már ott is az alsó senki földén kopogtat.
Ha eldől, hogy mi az irány (gondolom holnap lesz valami hír), akkor vagy korrigál egyet, és majd onnan shortolok, vagy esik egy nagyot, és akkor abba adok bele, ha nő a forgalom, és el tudom kapni a gyorsuló szakaszt.

Napos:

m15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése