2015. október 20., kedd

Richter

Osztottam, szoroztam, és kiszálltam 4602-nél valamikor délelőtt. Tegnap elérte az első céláramat, amit még a szimmetriaponttal határoztam meg, a 4762-t. Akkor kellett volna eladni, de csak felszúrt, és nem voltam gép előtt, és eladást nem állítottam be. Utána meg esni kezdett, és nem dobtam, mert gondoltam megnézem, mi lesz ma. Nem lett valami fényes műsor, ezért eladtam. Viszonylag rosszul, de nem tudtam a gép előtt maradni. 3,2% két hét alatt, azért nem rossz. És még mindig benne van a 4800, csak egy kis korrekció után.

  • Naposon RSI szerint még bullish nagyon. Sőt, ha holnap 4586-ig nem megy le, akkor lesz egy bullish slingshot.
  • A 4770-es felszúrással csak a w3 ért véget, az ötödik hullám még hátravan, az simán megcsinálhatja a 4800-at.
  • Most lesz egy korrekció, aminek az A hulláma fut. Nem hiszem, hogy már elkészült, ahhoz nagyon kicsi egyelőre. A [iv] hullám aljáig visszamehet, 4375 körüli aljjal.
  • Ha a w5 akkora lesz, mint a w1, és 4375-ről indul, akkor 4915 a célár. Ez azért ritkán szokott sikerülni, az ötödik az előbb elhal, a 4900 is kisebb csoda lenne. De ebben a tartományban van a cél.
  • Az órás charton látszik, hogy az [v] hullám véget ért, lefele kitört a trendcsatornákból, az ideiglenesből és a véglegesből is. Ha pedig az [v]-nek vége van, akkor a w3-nak is, aminek az utolsó hulláma volt, hiába nem látszik még a napos charton. Ezért jó a több TF.
Ha lemegy a w4 4400 alá, és lesz egy jó fordulós szignál (apropó, óráson az RSI éppen a fordulót demonstrálja, bullishból bearish lesz), akkor megint beleveszek, és utazom 4900-ig.

Napos:

Órás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése