2015. október 22., csütörtök

Raiffeisen

Ma délután eladtam 14,325-ön. +2,27% egy hét alatt, ami nem rossz, viszont RR < 0,51, nagyon alacsony. De kizárt, hogy gyorsan elérje a 14,705-ös első céláramat, inkább kiléptem pluszban.

Ezt DTAG-hoz képest bátrabban csináltam, megvártam Draghi 14:30-as bejelentését. Tavasszal egy nap alatt kerestem Raffin 16%-ot egy ilyen bejelentés miatt, utána meg még 32%-ot pár hét múlva, talán érthető, hogy türelmes voltam. Hát nem érte meg, a 14,35-ös napi csúcsot már előtte megcsinálta. De azért jól szálltam ki, amit lehetett, kihoztam a helyzetből.

És most a lényeg: a napos chartot széthúztam, hogy az egész hatalmas impulzus beleférjen. Itt jól látszik, hogy most ezt a nagy lejövetelt (31,895-ről) kellene korrigálnia egy ABC-nek. Ami eddig megvolt belőle, az nagyon halovány, szinte kizárt, hogy ilyen kicsi lenne az (A). Inkább csak az 1 of (A)-nak lett most vége. Mert valaminek vége lett, egy ending diagonál futott, az szinte biztos. M30-on beszámoztam. Nincs még meg a vége (majd kiderül, mennyi lesz), de erőtlen nagyon.

Ha tényleg ez egy impulzus volt, akkor most ennek jön a korrekciója, ami bőven az alá visz, mint ahol belevettem. Ezért adtam el, illetve eredetileg is azért vettem bele, hogy legalább egy kicsit részesüljek az első felmenetelből. De ez csak a bemelegítés volt. 13 körül lesz a retracement, és ha akkor újra veszek, akkor két lehetőség van:

  1. Egy harmadik hullám, a 3 of (A) fog megindulni, és azon akkorát kaszálok, hogy zseninek érzem majd magamat, ettől viszont felelőtlenül trédelek, és tönkremegyek.
  2. A (C) jön mégiscsak, mert az (A) ilyen kicsi volt. Ekkor a (C) nagyon nagy lesz, amin hatalmasat kaszálok, és nem folytatom.
Óráson egyébként sok a slingshot, érdekes. Valószínűleg egy ending diagonál az már önmagában is gyenge és erőtlen formáció, tele divergenciával. Nem érdemes a csúzlikra figyelni, azok inkább a harmadik hullámban jelzik a trend folytatását.

RSI naposon éppen bullish lett. Ha most jön egy korrekció, akkor az leviszi a bull támaszig, és utána ismét fel a fenntartható bull zónába. Figyelni kell rá. Óráson és 30 percesen nem látszik semmi, nem releváns time frame-ek.

Napos:

Órás:

30 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése