2015. október 8., csütörtök

EON

Tegnap volt egy jó felmenetele Eonnak, 9 fölé is szúrt. RSI folyamatosan nőtt, úgy gondoltam, egy megnyúlt harmadik hullám közepét láttam. Szimmetriapont alapján kimértem a w3 tetejét, 9,4 körüli értéket adott. Ma reggel viszont egy nagyobb korrekcióba kezdett, aminek nincs méretben párja a w3-ban, szóval már lehet, hogy a w4 elkezdődött. Inkább kerestem egy jó kiszállót, a b of 4 vége felé eladtam a csomagot 8,76-on, minthogy tartsam feleslegesen. Majd megnézem, mi lett volna a jobb megoldás, tanulni fogok belőle.

Ezt már tudományosan csináltam, a vásárolandó részvények számát a kockázathoz igazítottam, és azért szálltam be, mert az R=1 az elég biztosnak tűnt. Hozam: 6,07%, R=1,17. Tetszik a módszer.

15 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése