2015. szeptember 8., kedd

RWE

Gyorsan a tények: ma eladtam az RWE-t 13,32-n, 0,5%-ot kerestem rajta. Rájöttem, hogy mint általában, most is korán léptem pozícióba. Volt pár nap, amikor történelmi aljat csinált (-5% közelében jártam), gondolkoztam a dobáson, de nem tettem meg. Most viszont eladtam, pedig megindult. Ezért:

  • Minden rajzom azt mutatja, hogy megindul felfelé. Talán éppen ma volt a fordulópont, de kell egy megerősítés, különben csak találgatás az egész.
  • Pluszban tudtam dobni, ami nagyszerű, és vissza fogok szállni, ha valóban megindul. De megpróbálok biztosabbra menni, Elliott alapján életveszélyes venni, az csak scenáriókat mutat, belépési pontokat nem.
Tízéves charton próbáltam értelmezni a mozgást, és belőni, hol járunk. Van két verzióm, mindkettő azt mutatja, hogy lesz most egy komolyabb fel. RSI naposon 30 fölé került, ez azt szokta jelenteni, hogy még egyszer visszabukik, lesz egy korrekciója az első impulzusnak, és utána indul meg erőteljesebben. MACD is jól néz ki, az első fordulós jelzést megadta.

Van két opcióm, a nagy ciklus számozása teljesen más:
  • Egy nagy fel korrekciójának a végén járunk. 2008. júliusától fut a korrekció, erről írtam az előző RWE posztban. Hosszú, megnyúlt korrekció, X-ekkel tarkítva. Most a korrekció utolsó, C hulláma következik (az iránya fel). 
  • 2008. júliusától egy impulzus futott lefelé, nem korrekció volt, hanem trend. 2013. augusztusában ért véget az impulzus, azóta korrigálja vissza. Volt egy A, volt egy B, és most jón a C felfelé.
Ugyanaz a vége a kettőnek, csak a storyline más. Ez persze a felfelé mértékét is befolyásolhatja, szóval óvatos leszek.

Ha 5-10 perces charton igazolja, hogy megindult a felfelé, akkor beleveszek.

Opció 1 (napos, nem látszik az egész, csak a vége. Van némi anomália, ezért nem ez a preferált verzióm:

Opció 2 (hetesen):

Akkor veszek, ha az m30-as chart végén látható kis impulzus valóban impulzus: visszakorrigál 13 környékére abc hullámban, és utána megindul felfelé. Azaz új aljat épít, és kiveszi a tetőt. Plusz RSI 30 felett. Na akkor, akkor beleveszek.

30 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése