2015. szeptember 11., péntek

RWE

Hej, de jó, hogy kiszálltam kis nyerőben! Ma éppen -9,15%-on állnék. Úgy csinálja a történelmi aljakat, mintha muszáj volna. Gondolom a FED döntés előtt mindenki szabadul a rizikós papíroktól, és az RWE története egyik nagy válságát éli, sokan dobálják kifelé.

Átgondoltam, elemeztem, és most azt hiszem, egy támadhatatlan számozást csináltam. Persze csak addig érvényes, amíg az új gyertyák nem írják felül az elképzelésemet, no de most ez a tuti.

A múltkor írtam arról az opcióról, hogy 2008. júliusától bear az RWE, egy impulzus fut lefelé. Akkor még azt hittem, hogy befejezte az öt hullámot és már megindult a korrekció felfelé, de az új aljak azt jelzik, hogy megy ez még le. Nagyon tetszik egyébként, minden szépen passzol, nincs erőltetett építőelem, a fibók is jók.

Az utolsó zöld téglalap a w5, a nagy lefeléből az [5] hullám. Ezen belül pedig még csak a w3 fut. Máshogy nem nagyon lehet számozni, mert vagy a w1 nem lesz öt tagból álló, vagy a w3 lenne a legrövidebb, és mindegyik verzió szabályt sértene. Így azért elég rémisztő, mi lesz ezzel, 10 alá is lemehet. Utána viszont lesz egy A, majd egy C, mindegyiken nagyot lehet majd fogni.

Hetes:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése