2015. szeptember 18., péntek

OTP

Zavar régóta az OTP, nem találtam rajta fogást. De ma elkaptam a nyavalyást. Nyúlt, nem korrigált akkorát, mint kellett volna, nem értettem. De most!

Kigondoltam egy jót, még emésztem egy kicsit és RSI-vel is megnézem, de addig is itt az ötletem:

  • Alap, hogy most egy ZZ fut, mivel A egy impulzus volt (6116-tól lefelé indult el).
  • 07.16-tól megy a ZZ C-je, előtte a B egy triangle volt.
  • 08.24-én még csak a w1 of C készült el, ami egy leading diagonal volt. Nagyon lassú a hullám.
  • Most még mindig ezt a w1  hullámot korrigáljuk, tehát a C-nek a w2-jében vagyunk. És még ez sincsen készen, szerintem betölti az 5555-ös rést. 
Ha kiszámolom a w3 végét az alapján, hogy a w2 5555-ig felmegy, akkor 4800-ig minimum lemegy, de még így is csak akkora lesz a w3, mint a w1, szóval ez a minimum szint. 4440 sokkal valószínűbb, ez a 138,2%-os fibo, ráadásul itt van egy óriási támasz még februárból, miért ne támaszkodna meg rajta. Nézem, aztán majd veszek, ha úgy alakul, addig is dagadtra keresem magam az RWE.vel meg a Raffival. 

Napos, hogy el lehessen helyezni a térképen a mondandómat:


Órás (Investing-ről, mert a TeleTrader-en ezt nem lehet így besűríteni, hogy enné meg a fene őket):

2 megjegyzés:

  1. Felesleges ezzel kínlódnod. Ha veszed a fáradtságot és visszaolvasod amit eddig írtál, láthatod, hogy majdnem minden esetben melléfogsz. Nincs olyan a piacon, hogy EWP, legalább is azoknál nincs, akiknek pénzük van az eszközök árának alakítására. Értelmes embernek tűnsz, ezért jobban teszed, ha követed azokat, akiknél a nagytőke van és nem gondolod azt, hogy Te tudod mit hozz a jövő és majd ezzel degeszre keresed magad. Soha se gondold, hogy bármit is tudsz a jövőbeli piaci eseményekről, főleg ne a grafikonok alapján. Tiszteld önmagad tudatlanságát és a piac mindenhatóságát, így marad némi esélyed az anyagi túlélésre... Jó szelet a vitorlákba (ebből már sejtheted, hogy ki kommentelt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pluszban vagyok, nem mintha ez lenne a lényeg. Van időm és pénzem, hogy tanuljak, és nagyon érdekel a téma, tehát foglalkozom vele. Az utóbbi időben kereskedni tanultam, nem Elliott-ozni, mert az alapján valóban nem lehet kereskedni. És mindenki, aki TA-t használ, a nagytőkét követi, csak éppen úgy, ahogy tudja. Köszi, hogy írtál.

      Törlés