2015. szeptember 18., péntek

RWE

Ma -8%-ot csinált a papír, teljesen visszavette a tegnapi hatalmas emelkedést. A forgalom brutális volt, több mint 41 millió darab, záróban rengeteg. Az elmúlt öt évben 27 millió volt a rekord, ez most nagyon megdőlt, persze csak darabban, mert az árfolyam az nagyon lent van. Ez a nap momentum volt. Nem egy megnyúlt w3, mert az impulzus vége volt a nagy forgalmú, tükrözni nem lehet szerintem.

Tegnap jól tettem, hogy kiszálltam. Ha egy nap alatt egy részvény 10%-ot megy, akkor nagyon valószínű, hogy korrigál egy nagyot. Ma ennek a korrekciónak a végét kerestem egész nap, és a megerősítést, hogy újra megindul. Vissza akartam szállni, mert a papírban változatlanul nagy lehetőséget látok.

Rajzoltam egy korrekciós trendcsatornát (Jeff Kennedy-félét, a kiindulási pontból a B hullám végéig, utána másolva az A végpontjához). Utána egy Elliott-i ideiglenes trendcsatornát is, mivel már volt egy a-b-c hármasom. Az Elliott-i kicsit meredekebb lett, ez bullish jelzés.

12.30-kor úgy nézett ki, hogy felpattan, mert a csatorna megtartotta. RSI a bull ellenállás zónában volt m30-on, szóval belevettem. 11,22 az átlagom, kb. plusz 5%-om lesz ahhoz képest, ha nem ugrálok. Már ha felmegy, mert 10,89-en zárt, napi minimumon.

Stop loss market 10,18-on.

RSI a senki földjén m3-on és m30-on is. Izgalmas.

Amikor ment lefelé az impulzus, látszott, hogy nyúlik, mert átfedés volt a hullámok között, nem egyszintűek voltak a korrekciók. Zavart, hogy nem találtam meg a párokat. Hát a végére kialakultak. Ahol van egy kettes, annak lesz egy négyes párja is. Ha nincs, akkor ki kell várni. Megtanultam ezt is.

30 perces:

3 perces:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése