2015. szeptember 17., csütörtök

RWE

Őrült nagyot ment ma 11 órától, +10% fölé is került napon belül. Először 11,73-nál adtam el egy csomagot, utána 12,035-nél a többit. 10,36%-ot kerestem két nap alatt, nem rossz. Még nagyon sok van benne, ez csak az első hullámocska volt. Ma lesz a FED bejelentés, mindenki erre vár, nem akartam bennhagyni ennyit. Lesz még retracement, ha máskor nem, a B hullám után még visszaszállok, de szerintem még ennek az A-nak sincs vége.

Egy rést betöltött, van még 13-nál és 14,5-nél a közelmúltból, remélem tölti azokat is.

30 percesen az RSI elérte a bull trendsávot, ha elcikázik egy darabig a bull trend és ellenállás között, akkor nyert ügyem lesz.

3 perces:

1 megjegyzés:

  1. Ma volt egy rossz próbálkozásom a visszaszállásra, de elsiettem, hülyeség volt, dobtam is a csomagot.

    VálaszTörlés