2024. július 15., hétfő

Marathon Digital Holdings - kereskedés

Eladtam ma mindet 24 dolláron. 06.11-én vettem, 23-dollár volt az eredetileg tervezett kiszállóm, de ahogy ma megindult, felemeltem 24-re, gondoltam, hogy a héten majd csak eléri. De nagyon megy még most is, nem tudom, meddig. 31%-ot kerestem rajta. Az a tapasztalatom, ha 30%-nál többet akarok - mert kapzsi vagyok -, akkor általában megszívom és beragadok, szóval nem bánom, hogy kiszálltam. Ez volt benne a második köröm, áprilisban is kb. ennyit kerestem vele.

A bitcoint nem szoktam nézegetni, de most ránéztem, és az látszik, hogy egy nagyobb korrekciónak vége lehet, és megy ATH-ra. Akkor korai volt a kiszállóm. 

Napos:

A MARA-ban azért nem látom ezt az erőt, elsőre a csatorna középvonala állíthatja meg 24 dollár körül, utána a tető 28-on, aztán a (v) csúcs 34 dolláron. Viszont ha 20 alá esik, érdemes újra venni, szerintem jobbal lehet kereskedni vele, mint a bitcoinnal.  

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése