2017. november 22., szerda

OTP

Volt eladási megbízásom a long certikre 4500 és 4600 forinton, és ma délelőtt el is ment mind, nem tudtam a piacra figyelni és húzni őket. 100-150 forintot a rendszerben hagytam, de sebaj, 4,4% így is volt egy hét alatt.

Ma réssel fel nyitott (10095 - 10110), de nem hiszem, hogy ez a rés hetekig nyitva maradna. RSI naposon nem kellene, hogy 66 fölé menjen, az már a harmadik abnormális ciklusa lenne, túl sok. Ahogy olvasom a fórumokon, többen gyanítják, hogy egy nagy játékos mozgatja az árfolyamot, RSI mozgása is ezt támasztja alá. Semmi olyan hír nincs, ami ekkora egyirányú és folyamatos mozgásokat eredményezhetne.

A mai ugrással majdnem az 50%-át korrigálta az előző esésnek, én a 38,2%-hoz lőttem be a certi eladásokat, egy [b]/(a) hullámhoz. A kérdés az, hogy a 10980-ról 9923-ig tartó esés mi volt. Lehet hármas szerkezet is, és akkor vagy egy flat A hulláma, vagy egy komplex korrekció volt, de lehet egy impulzus is, ami csak egy zigzag eleje. Nekem H4-en RSI ezt mutatja.

Ki kell várni, most mit csinál, és majd annak megfelelően poziba lépni. Ha 10750 fölé megy, akkor valószínűleg új csúcsot is csinál. Ha 10500 előtt lefordul, akkor új lokális aljat csinál. Valószínűleg egyiket sem játszom meg, most inkább figyelek.

D1:

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése