2017. november 28., kedd

Deutsche Bank

Ma bevásároltam belőle jócskán 15,505-ön, ez volt az alja, és pont elkaptam. Szerencsém volt, illetve a könyvben néztem, mennyien állnak 15,5-ön, és el akartam kerülni a tömeget.

Ez lehetett a 3/[i]/(iv) alja, ami egy zigzag, vagy csak a w(iv) első hármasa. H4-en a számozásom: a w(ii) egy flat volt, a w(iv) nem valószínű, hogy az lesz, de lehet még triangle vagy dzz, majd kiderül. Ezt a csomagot nem hiszem, hogy megtartom nagyon sokáig. RSI 34 felett fordult, ha a 66-ot is átviszi, akkor valószínűleg már a w(v) fut, ha visszafordul, akkor még a w(iv). De új RSI csúcsot ezen a TF-en nem várok. Ezt az ugrálós csomagot ott eladom, és ezen a szinten majd újra bevásárolok. Ha összejön. Kíváncsi vagyok, hányszor tudom megcsinálni ezt.

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése