2017. november 17., péntek

Deutsche Bank

Eladtam ma azoknak a részvényeknek a maradékát (16,14 - 16,2 között), amikkel ugráltam ki-be, mert úgy látom, hogy most egy több napos-hetes korrekció jön, aminek a végén majd megint visszaszállhatok egy újabb körre. Első körben 9%-ot kerestem, a másodikban 15% felett, nem rossz. Ha még egy 10% összejön, akkor boldog leszek. Egy nagy csomagot tartok még 13,875-ről, azon ugrálás nélkül akarok 30-40%-ot fogni legalább.

Naposon egy jó kis RSI csúcs látszik, a 11.01-én indult emelkedés végét jelzi, ez egy harmadik hullám lehet. A réseket betöltötte.

H4-en látszik a w3 számozásom. Ha jól csináltam, akkor a Fibó kiterjesztéssel a mai csúcs az a 3/[i] 161,8%-ra ment, itt van vége a 3/[iii]-nak. Itt már megjelent az RSI divergencia.

H1-en ugyanez csatornákkal és divergenciákkal.

Még nagyon sokat fog emelkedni. A trendszintek nem jók valószínűleg a w3-on belül, egyel mindent vissza kellene vennem, de most nem érdekel. Egy nagy harmadik hullám első része készülhet el hamarosan, utána jön az igazi rakéta. Ezért is nem adtam el mindent, csak az ugrálós részt.

15 körül tervezek venni újra, persze az alakzatoktól függ.

D1:

H4:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése