2016. február 26., péntek

RICHTER

Ma eladtam a TL06-ot. Ennek 4507 a kiütési ára, nem szeretem sokáig tartani az ilyen certiket, különösen azóta, hogy a DAX-nál kiütöttek. 751-ért vettem, 967-ért adtam el, 28,08%-ot kaszáltam vele.

Naposon RSI belépett a bear ellenállás zónába. A tankönyv szerint kétféle mozgása lehet, ha bull a trend:

  1. Vagy megy még egy kicsit felfelé (egy zöld gyertya?), vagy már semmit, és lefelé indul 38 és 50 közé, esetleg 34-ig, de semmiképen nem alá. Utána pedig megindul felfelé, a fenntartható bull zónába.
  2. Felmegy egészen a senki földjéig, 62-66-ig, onnan egy kicsit vissza (megcsinálhatja ezt akár kétszer is), de végül áttör, és megy a bull zónába.
A két verzió között a különbség az, hogy mennyit megy a mostani impulzus még. Ha keveset, akkor az egyes él, ugyanis mindjárt jön egy retracement, és csak utána a további emelkedés. Ha sokat, akkor még van erő az impulzusban.

Szerintem az első verzió az igaz. A 15 perces charton most a w(iii) of [iii]-ban lehetünk. Van egy felfelé rés az impulzusban, ott lehet a iii hullám, a (iii) közepe, ami pedig a [iii] közepe. A legerősebb helye az impulzusnak.

A 15:15-ös gyertya forgalma volt a legnagyobb (bár nem szignifikánsan nagy) az utolsó impulzusnál. Erre megcsináltam a tükrözést, a vége 5200-ra jött ki. Ez volt a mai záró. Amennyit gyorsult az utolsó impulzus a legnagyobb forgalomig, annyit lassult is utána, ergo vége. És mivel az egy ötös volt, a w(iii) is véget érhetett. 

Hétfőn a TL05-öm felét megpróbálom eladni 1500-on. Ha mégis megy tovább, a másik felén még azért keresek sokat. Ha korrigál, esetleg visszaveszem majd, ha kapok szignált. Akkor viszont már TL06-ot fogok venni, elvégre kétszáz pontot jöttünk felfelé, a KO kockázata messzebb van, és egy korrekció is megtörténik addigra, azaz megerősítést kapok, hogy folytatódik a bull trend. Így legyen.

Drága csatornáimat berajzoltam. RSI mellett ezek segítenek a legtöbbet annak az eldöntésében, hogy mikor van vége egy hullámnak.

Napos:

m15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése