2016. február 4., csütörtök

DAX

Nincs vége az esésnek, ma új aljat csinált 01.20-hoz képest. Elég egyértelműnek tűnik, hogy 2015.11.30-tól egy impulzus jön lefelé.

Napos:

A napos charton impulzust számoztam, nincs most oda alternatívám. És ez azt is jelenti, hogy a most futó feltételezett w(A)-nak már megvolt a negyedik hulláma (dupla zigzag leginkább), és nem megy 9900 fölé. Az ideiglenes és a végleges trendcsatornákat is felrajzoltam, sajnos meredek esést vetítenek előre. A TL60-at kiütik talán már holnap. Ha nem, akkor majd a jövő héten.

Ma egyébként ismét csináltam egy shortot TS60-nal, 17% felett hozott, és így eldobtam a TL60-am negyedét, sajnos nem a legjobb helyen. Beraktam egy eladási megbízást, aztán amikor egy picit megindult felfelé, már nem tudtam feljebb húzni, hibaüzenetet kaptam. Gondolom azért, mert eladták, de olyan értéken nem láttam kötést, ahol az én megbízásom volt. Vagy nagy volt a késleltetés (pedig realtime-ra fizetek elő), vagy szemét volt az árjegyző. Kis certi-tanulság.

Órás:

Megrajzoltam a w5 csatornáit:

  • A Kennedy csatornából (fehér) tegnap 16 óra körül lépett ki, az halvány megerősítése volt annak, hogy nem hármas szerkezet megy lefelé, hanem impulzus.
  • Az ideiglenes Elliott-i trendcsatornának (sárga) most van egy feltételezett alsó pontja, ez a w[iii], de mehet még lejjebb ez a harmadik hullám. Amíg ki nem lép a csatornából felfelé, addig nem mondhatom, hogy elkezdődött a w[iv]. Az valahol 9500 felett kellene, hogy legyen.

RSI már óráson is bearish. Tegnapig nem volt egyértelmű a trend ezen a TF-en. Van két slingshot egymás után, közte egy konvergenciával, nagy esést vetítenek ezek előre.

m15:

BÉT zárás után RSI megint momentumot mutatott. Ha holnap 50 alatt lesz reggel és kapok szignált, akkor egy shortot megint indítok. Bár inkább vissza kellene kúsznia 50 fölé, és befejezni a w[iv]-et, és csak utána esnie.

m5:

Tegnap délután három óta RSI nagyon ugrál, nincs már egyértelmű trend, bár néha egyet sávozik. De túl nagyok az elmozdulások, nem tudja ezen a TF-en jól jelezni az indikátor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése