2016. február 12., péntek

DAX

A héten annyira offline voltam, hogy nemhogy hálóm, de mobilom se volt. Mivel a beragadt TL60-om kiütésére számítottam, a remeteélet előtt még nyitottam egy nagy adag short pozíciót, hogy ne bukjak, sőt, nyerjek, ha a korlát árig lemegy a DAX. Erre a TL67-et is kiütötték. Na erre nem számítottam, jó kis bukót könyvelhettem el.

Két dolgot tanultam: jobb kiszállni a KO-nál magasabban (a certik negyedével így is tettem), és még inkább nem szabad engedni, hogy a veszteség nagy legyen, sokkal hamarabb kell zárni a rossz pozikat.

Viszont most mintha csinált volna egy aljat, és onnan lassan elindult volna felfelé. Ez egy B hullám lehet, zavaros lesz, jól trédelhető mindkét irányba, de pozit nem szabad sokat tartani, lásd a fenti példát. Lesz még egy szakadás pár hónapon belül, ez még nem az ajéa volt a IV-nek.

RSI m5-ön már bullish, m15-ön majdnem az, és h1-en is hamarosan az lesz. Óvatos longokkal majd megpróbálkozom, ha kapok jeleket. De csak péntektől, mert nem leszek a gép előtt.

Napos:

Órás:

m15:

m5:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése