2016. február 2., kedd

DAX

Ma volt két jó lehetőség shortra, az elsőt kihagytam, a másodikat megjátszottam, azon 5,8%-ot kaszáltam. Ugyanaz volt a momentum és szignál mindkét esetben:

  • Az 5 és a 15 perces chartok is bearish trendet mutattak RSI alapján
  • Volt minimum egy ide-oda sávváltás a 15 percesen a feltételezett trendnek megfelelően, előbb a trend irányába, utána ellene (volt egy trend irányú mozgás majd annak a korrekciója)
  • Utána az RSI átlépte az 50-et a trend irányába, azaz lefelé (elindult az újabb trend irányú mozgás a korrekció után)
  • Szignálnak pedig azt veszem, amikor m15-ön az RSI az RSI Moving Average-hez képest trend irányban áll (bull piacon felette, bear piacon alatta) már 2-3 gyertyányit. Nem csak átbólintott, hanem ott van.
Nem túl gyorsan lehet így belépni, de 15 perc után el is adtam a certit, amikor m5-ön RSI 34 alá ment. Ha tovább várok, amíg m15-ön is befejezi RSI a sávváltást, akkor 8-9% jött volna össze. Persze nagyobb kockázattal.

Egyébként nagyobb TF-en nagyon hiányzik nekem egy impulzus felfelé, akár 10000-ig is el kellene mennie, mielőtt beszakad 9000 alá. És most kellene megindulnia, 01.28-tól 61,8%-ot visszakorrigált, mehetne fel újra (h1-en berajzoltam). De lehet, hogy csak időben korrigál, nem értékben. Ez esetben kellemetlen lesz, amikor kiütik a long certijeimet.

h1:

m15:

m5:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése