2016. február 18., csütörtök

Richter

Kihagytam a shortot, pedig csodás lehetőség volt, és minden úgy történt, ahogyan leírtam. Volt RSI sávozás, volt jó szignál a belépésre, 5400 körül lehetett volna indítani, és 500-at fogni rajta. Mindegy, most a longot próbálom majd ki.

A napos chart szerint akár fordulhatott is ma, de órás TF-en még hiányzik egy lefelé hullám, azt kivárom. Mindenesetre 61,8%-ig korrigált vissza a w(4), nagyon ez alá már nem mehet. Volt egy szép csúzli is. RSI bearish.



Óráson jól látszik, hogy a C hullám egy impulzus, aminek most vagyunk (vagy leszünk nemsokára) az [v] hullámában, és már talán holnap meg is csinálja az (v) of [v]-öt, valahol 4800 alatt.



15 percesen is berajzoltam a csatornát, amiben most mozog a w[v]. Az ideális mozgása az lenne, ha RSI még 50 fölé menne, de az árfolyam lepattanna a sávtetőről. Pici korrekció, aztán egy kicsi fel, és kész a (iv), és jöhet az utolsó hullámocska, a w(v), ami levinné az RSI-t ezen a TF-en 34 alá.



Utána, ha megindul felfelé, és RSI átvált m15-ön bullba, akkor beleveszek egy sávozás után.

1 megjegyzés:

  1. Tegnap vettem long certiket, TL06-ból keveset (ennek a KO-ja 4507), TL05-ből többet (itt a KO 4004, bátrabb voltam).

    VálaszTörlés